1d-girl-4-ever

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

DEL!, onedirectionnovell (vänner)

Av ebba - 8 augusti 2012 12:56

HEJ! den här novellen handlar om mina bästisar och one direction, aa på nått sätt hängerdet ihop!

det handlar om att jag (ebba) mina bästisar lisa och anna fyller år på samma dag, och och lisa fyller 17 och anna fyller 18!

     

jag                          anna                                       lisa   

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


HOS MIG;(EBBA)  

en strimma av ljus lyser in genom persienen,  den lyser just på mig tänkte jag, det e ju min födelsedag,

jag går upp ur sängen och sätter örat mot dörren,  inget? 

-suck, klockan e ju liksom 10.25,

jag lägger örat mot dörren igen, hör steg i trappen, 

jag hör pappas röst,

-schhhhhh,!  hon sover fortfarande, har ni presenten,

just det, vi ska ju fira med annas och lisas familj ikväll,  jag springer till sängen och verkar som om jag har knölat ihop tecket till en boll i sömnen,!     dörren öppnas,

-JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA , JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR ! JA HON FYLLER 17 JA HON FYLLER 17 JA HON FYLLER 17 VÅRAN STORA IDOOOOOOOOOOOLLLLL1!!!!!

jag får en present,, ett kuver?  

-du får inte öppna för en du träffar anna och lisa sedan!,


------------------------------------------

EN TIMMA SENARE

-----------------------------------------

jag ringer anna,

knappar in hennes nummer i min nya iphone 4s,

anna-HEEEEJJJJ BEATCH, skriker hon i tellefånen, grattis!!!!  

jag-tack, du med, vad fick du?

anna- omg! du ska bara höra detta! en ny sportbil!!  en rosaaaaaa!!!!

jag-omg! jag kommer över,!

anna-bra lisa e redan här! vi ska ut på en shopping tur sen!! med bilen!!  

jag- yeaahhhhh!!!

jag springer hem till anna, hon bor bara två gator bort! jag ser den rosa sportbilen på infarten när jag springer mot annas dörr!

   jag knackar hårt på dörren!  anna slänger upp dörren, och jag lisa och anna har en 3 minuters kramattack!


nu kom jag ihåg kuvertet!

 jag tog fram det!

och alla stog och stirrade på det som om det vore one direction som var i det!

jag öppnade det!

såhär stog det!

grattis du har vunnit en resa till london för att se one direcion och få bo i samma hotell som dom,

men det e inte över en! du får ta med dig två vänner! + att du får umgås med bandet i två hela veckor, ni får äta frukost lunch  och middag med dom!


jag läste upp det högt medans jag andades som om jag sprang!


vi börgade skrika så högt att man kunde höra oss till london!

efter en kvarts vrålskrik

lisa-tänk att tre flickor från l.a ska träffa one direction!!! i london!!!
anna- väntalite! du tar väll med oss?

jag: suck..... mmmmmmm KLART JAG SKA!!!!!

nästa dag packade vi för två veckor , vi tog annas nya bil och åkte mot färjan! ( lyx kryssningen som vi fick åka med)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ebba - 8 augusti 2012 20:09

tillbaks i vårt rum!    NÄSTA STOPP LONDON OM 30 MINUTER! VAR TILLBAKS I ERA BILAR OM 25 MINUTER. NI SOM INTE HAR BIL SAMLAS VID INGÅNGEN OM 30 MIN! sa en man som jobbade på båten i en högtalare!   vi börgade packa igen, vi gick ner till bila...

Av ebba - 8 augusti 2012 19:38

jag vaknade i harrys rum, vart sov harry nudå? tittade på klockan, 8.46,  jag hade på mig harrys tröja, den luktar gott, tänkte jag!  mina jeansshorts och min magtröja hägde fint på stolen och converse skor stog fint på dörrmattan, han hade ver...

Av ebba - 8 augusti 2012 15:39

efter luchen gick vi upp till deras rum!   och umgicks i typ tre timmar ja låg och undrade hela natten om harry gillade mig?  anna stog på balkongen och log! riktigt stort,     zayn,och jag,  lisa mallick,  lisa-ebba!!!! jag-vad? jag går ut p...

Av ebba - 8 augusti 2012 15:11

vi körde in i ett garage på färgan,  alla kollade på oss när den rosa bilen körde in! tur att anna var 18 år, man kunde tro att vi hade snott en bil och rymt till london, ingen tonåring i vårt område har så mkt pengar, tur att hennes föreldrar har sp...

Presentation

här skriver jag one direction noveller

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards